Nie zawsze gadżety reklamowe są przygotowywane do tego, by być upominkiem dla klientów. Bardzo często firmy decydują się na tego rodzaju produkty po to, by wyposażyć nimi siedziby swoich firm. Chodzi o poprawę wizerunku przedsiębiorstwa, a także o zadbanie o spójny wygląd biura. Dzięki temu całość będzie się lepiej prezentowała w oczach klientów, co również będzie miało wpływ na odbiór oferty przedsiębiorstwa. Nie mniej jednak w takiej sytuacji należy wybierać tylko i wyłącznie takie produkty, z których faktycznie pracownicy będą korzystali w biurze. Dzięki temu gadżety reklamowe nie będą dekoracją pomieszczenia, a praktycznym przedmiotem. Jeśli gadżet reklamowy będzie wykorzystywany, to klient będzie miał większe szanse się z nim spotkać w czasie swojej wizyty w biurze.W takiej sytuacji kubki reklamowe będą najlepszym rozwiązaniem, ponieważ z nich korzystać może każdy pracownik biura. Co więcej, jeśli jest taka możliwość, to właśnie w takich gadżetach reklamowych powinno się podawać klientom napoje w czasie ich wizyty w biurze. Dzięki temu nie tylko z gadżetami reklamowymi, ale i z reklamą będą mieli oni do czynienia przez cały czas, kiedy będą w biurze firmy. W ten sposób będzie można trafić z reklamą do klientów w niecodzienny, a przez to atrakcyjniejszy sposób, co może okazać się lepsze od tradycyjnych akcji reklamowych.
Nie mniej jednak, zanim kubki reklamowe trafią do biura firmy, to najpierw warto byłoby je odpowiednio przygotować. W takiej sytuacji ich wygląd powinien być dobierany do miejsca, w którym będą wykorzystywane. Zatem kolorystyka samego produktu, jak i wszelkich nadruków powinna zostać dobrana w taki sposób, by współgrała z charakterem biura reklamodawcy.
Poza tym należy ustalić, jak kubki reklamowe będą wyglądały. Chodzi tutaj o nadruk reklamowy, który przecież musi się na powierzchni kubka znaleźć. Nie mniej jednak ponieważ będą one wykorzystywane na terenie firmy, to nie ma konieczności umieszczania tam danych adresowych czy też haseł promocyjnych. Najczęściej w takiej sytuacji nadruk ogranicza się do nazwy przedsiębiorstwa lub jego logo.